Σελίδες

FACEBOOK PAGE.....

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 25, 2009

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ...ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΙΑ


Τα παιδιά μόνα τους και πιο πολύ ο μεσαίος μου έκανε τα στολίδια με πηλό και χρυσόσκονη για το δέντρο μας!!!!!

Μπουκάλι ντυμένο με χαρτί και πούλιες με κρασί παραγωγή μας.....Για δωράκι σε αγαπημένους...
Τα πουγκάκια της βάφτησης της μικρής μου με decoupage....


Πάντα η παρουσία τους και η ενέργειά τους στο χώρο υπάρχει....Ακόμα κι όταν απλά γκρινιάζουν δημιουργούν μαζί μου ξεχωριστά έργα.....διαφορετικά από αυτά που θα έκανα μόνη μου στην απόλυτη ησυχία....στο δικό μου εργαστήριο .....και όχι στην γλυκιά μου κουζίνα.....μαζί με τις παιδικές φωνές τους.....Αυτό είναι η οικογενειακή τέχνη!!!!!!!!

1 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, καλή μου! Φανταστικά, όσα είδα! Πρέπει να είσαι πολύ περήφανη μητέρα! Συγχαρητήρια!