Σελίδες

FACEBOOK PAGE.....

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 28, 2010

10 ασήμαντα πράγματα που αγαπώ...!!!!!!!


  1. Τις πέτρες και τα βότσαλα ειδικά όταν είναι βρεγμένα....
  2. Το ξύλο στη φυσική του μορφή με λίγη επεξεργασία....
  3. Το βουνό σε συνδιασμό με υγρό στοιχείο πχ βάθρες,λουτρά ποτάμια,καταρράχτες....οι καλύτερες διακοπές μας
  4. Τη μουσική...όλα τα είδη... από trance μέχρι παραδοσιακά.....μου δίνει δύναμη....
  5. Τη θάλασσα....με κάνει να νιώθω ήρεμη και ερωτευμένη....
  6. Το ποδήλατό μου με το καθισματάκι του.....νιώθω ελεύθερη και οικολογική :)
  7. Το εργαστηριάκι μου που το λέω εργαστηράκι και είναι καινούργιο στη ζωή μας.....
  8. Ότι φτιάχνει ο άντρας μου....από τα υδραυλικά μέχρι και τη μουσική του(in love)
  9. Όλα αυτά τα έξυπνα tips που αφορούν τη συντήρηση των λαχανικών και φρούτων που παράγει η φύση ώστε να τα απολαμβάνεις εκτός εποχής....!!!!
  10. Τις συζητήσεις ''υψηλού" επιπέδου μεταξύ των φίλων μου, όπου ο ένας χρεώνει τον άλλο για πλάκα ,αλλά μέσα κρύβονται αλήθειες που μας βάζουν σε σκέψεις για τον εαυτό μας ,χωρίς να παρεξηγούμαστε.......
Ωραίο παιχνίδι !!!!!Ευχαριστώ Ρενάκι και Ξένια

Το χαρίζω και εγώ με τη σειρά μου σε όλους όσους θα ήθελαν να παίξουν !!!!!!Δοκιμάστε το!!!!!Σε βάζει σε σκέψεις.....