Σελίδες

FACEBOOK PAGE.....

Πέμπτη, Απριλίου 15, 2010

Χριστός Ανέστη!!!!!!



Εύχομαι Ανάσταση στις ψυχές και στις ζωές όλων!!!Χάθηκα για λίγο αλλά το μικρόβιο της δημιουργίας δεν μου έφυγε....το μικρόβιο του υπολογιστή δεν είχα....Λίγο οι εξόδοι μας στα χωριά και τα μεγάλα τσιμπούσια,λίγο τα παιδιά στο σπίτι άνευ υποχρεώσεων,λίγο η δουλειά....πέρασε κι αυτό το διάλειμμα!!!!Και Δόξα το Θεό περάσαμε όπως έπρεπε!!!!Κάναμε αρκετά πραματούδια αλλά θύμωσα λίγο με την ποιότητα των φωτογραφιών μου από το κινητό....η μηχανή χάλασε εδώ και πολύ καιρό και αποφασίσαμε τελικά να πάρουμε άλλη αντί να τη φτιάξουμε.Το πότε δεν ξέρω γιατί και εμείς σαν οικονομικοί καταναλωτές περιμένουμε μια καλή προσφορά...:).....Θέλω να ευχαριστήσω τη Ρένα για τα βραβεία που μου έδωσαν τόση χαρά και εγώ με τη σειρά μου να τα χαρίσω σε αυτούς που δεν πήρανε βραβεία για να τη μοιραστώ.Φυσικά όλοι οι φίλοι μου μπλόγκερς αξίζουν βραβεία καθένας για το λόγο του....

1.Στη Φωτεινή με τις έξυπνες ιδέες της!!!
2. Στον Psaxmeno για την ενημέρωση!!!
3.Την Angel για όλα τα πνευματικά θέματα που αναρτήζει!!!!
4.Στην Ioanna Maria για τις υπέροχες δημιουργίες της!!!
5.Στη Maria Koran για τις πληροφορίες γύρω από την τέχνη!!!
6.Στη Νέλη για τις όμορφες κατασκευές της!!!
7.Στην Αχτίδα για την δυναμικότητα και την ενέργειά της!!!
8.Στην Despoina με τα μοναδικά βιντεάκια!!!
9.Στον Sapfiro για τις αναζητήσεις του!!!
10.Στον Διαβάτη για το υπέροχο blog!!!

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Χριστός Ανέστη, καλημέρα, χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα ευλογία, χαρά, υγεία και ευτυχία.

Σε υπέρ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τα δώρα.

Να ΄σαι πάντα καλά,
μες στων αγγέλων την αγκαλιά, πάντοτε να βαδίζεις μπροστά,
να ΄χεις δύναμη πολλή
σοφία, υπομονή.

Σε ευχαριστώ και πάλι!!!!!

xeirodimiourgies είπε...

Αληθώς Ανέστη!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία!
Να είσαι καλά και να χαίρεσαι!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλώς ήρθες και Χρόνια σου Πολλά! Και του χρόνου να είστε καλά! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!

maria koran είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία.Πολύ χάρηκα είναι τα πρώτα βραβεία που παίρνω.Δεν ξέρω όμως πως να τα πάρω για να τα βάλω στο blog μου θα μου πεις?