Σελίδες

FACEBOOK PAGE.....

Κυριακή, Ιουλίου 11, 2010

Λίγο από όλα....



Και αφού για δεύτερο σ/κ μου φέρανε σακούλες με ζαρζαβατικά έπρεπε να ανακατασκευάσω ότι είχε ξεμείνει.Οπότε καταλαβαίνετε ότι οι προηγούμενες ντομάτες έγιναν σάλτσα,τα κολοκυθάκια καθαρίστηκαν και μπήκαν στην κατάψυξη ενώ η γέμιση έγινε κολοκυθοκεφτέδες .Οι μελιτζάνες έτοιμες για μελιτζανοσαλάτα και οι πιπεριές ψιλικομμένες στον φούρνο και μετά στην κατάψυξη έτοιμες για μπουγιουρντί....(το αγαπημένο μου).Και φυσικά όταν κάνεις πολλά πράγματα μαζί ,άλλα έχουν επιτυχία και άλλα αποτυχία.Σημασία έχει να τρώγονται όπως μου είπαν και τα παιδιά μου για να μου σταθούνε στις δύσκολες ώρες της κουζίνας...(να είναι καλά).Και εκτός από τα της κουζίνας ,καθάρισα το σπιτάκι μου και ήμουν έτοιμη για μια δημιουργία.Τρωγότανε τα χέρια μου τόσες μέρες και όλο έψαχνα χρόνο αλλά που.....Βέβαια θέλω κι άλλο, αλλά αφού τα κατάφερα και μετά από αυτά νιώθω ευγνωμοσύνη.!Είχα να μαζέψω και τα πράγματα για τον μεγάλο μου γιο που ΄εφυγε σήμερα κατασκήνωση ....(το γλυκό μου παιδάκι)! Και όλα αυτά για να αναρτήσω το παραπάνω πιάτο....